وبلاگ کوچولو ها

سلام خومشلای من!!!

1390/10/22 14:50
نویسنده : زهرا
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوهای خومشلم!!حال همتون خوبه؟من برای شما یه وبلاگ ساختم که امیدوارم از مطالبش لذت ببرین قندعسلا!!!حالا اومدم چند تا عکس خومشل خومشل بذارم:

شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

خوب خومشلای من چه خبر؟مهد کودک میرین یا مدرسه؟لبخندشایدم هنوز مهدکودک هم نمیرین!

همگی به وبلاگ من خوش اومدین!!!راستی میدونین خودم هم 10سال و نیممه؟چشمک

اینم یه شعر تقدیم به همه ی بچه های خوبم:

مابچه های ایرانیم

با سواد و مهربانیم

درس میخونیم ما همیشه

باسوادیم،هرچی میشه!

شعرای خوشگل بلدیم

 کارتونای خوب میبینیم

همیشه ما مهربونیم

حرف مامان رو گوش میدیم..

اینم از شعر من تقدیم به همه ی فسقل عسلای دوست داشتنی!!!

خوب دیگه خدانگهدار بچه های خوبم..بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محدثه
23 دی 90 12:46
شما لینک شدید

شما هم لینک شدید..